Tuesday, September 2, 2008

Minu suvi


Minu suvi oli väga tore, käisin maal ja kahel reisil. Kõige enam meeldis mulle aga reis suve lõpus. Me võtsime ette reisi perega, ainult mu koer Poisu jäi maha.

Me sõitsime mu issi uue jahiga, mis on päris suur, Prantsusmaalt Hispaaaniasse ja siis Portugali. Teel kohtasin palju erinevaid inimesi.Nad olid kõik väga lahked ja sõbralikud. Nägin kauneid kohti ning sõin maitsvaid Hispaania sööke.

Ilm oli ilus, kuigi vahepeal oli tugev tuul ja kui me merele läksime, hakkas mul natuke paha. Mere peal oli väga vahva.

Ootasin, et näen sellel reisil ka delfiine ning ühel päeval see ka õnestus. Ma nägin delfiine , kes elasid vabalt looduses. Nägin neid väga lähedalt. Nad olid väga kaunid, kuid väikesed. See oli selle reisi meeldejäävaim päev.

Mulle meeldis see reis väga. Tahaksin, et selliseid reise tuleks veel.

12 comments:

Merka316 said...

Minu arust oli päris lühike, kuid väga armas.

johanna said...

sinu jutt oli väga põnev. Ja huvitav.

Rasmuse ajaveeb said...

See jutt oli väga hea ja sisukas, oleks võinud veidi pikem olla, kuid peaaegu, et kõik oli olemas, pildid, sisu, kirjeldus.

birgit truu said...

lühike on aga muidu on juttuke

Kati Lote said...

Ilus kirjand. Kus siis Poisu oli samal ajal, kui te reisisite?

Liinzu said...

Lühike aga tabav.

Lilleke :) said...

Lühike jutt, kuid huvitav. Ise tahaks ka delfiine vabas looduses näha.

joosepi ajaveeb said...

Hästi põne suvi oli sul. Tahaks ka sellisele reisile minna
põnev lugu.

Mari (L) said...

Mulle meeldis oli põnev, ja selline nagu loeks raamatut!

lk said...

See oli bäga lahe jutt. Nii kihvt suvi oli sul.Pikem oleks võinud olla ag selle eest oli see sisukas.

sandra liisi ajaveeb said...

Mu isal ei ole jahti, aga mu isal on kaater ja mulle meeldib ka sellega sõita. Nii, et ma tean mis tunne sul võis olla :D Sul oli kindlasti väga lahe suvi :D

katu (: said...

Hästi armas lugu olii:D